Wielokrotnie nagradzany program do zdalnego dostępu, oferujący wieloplatformowość i niezrównaną funkcjonalność. |
|||
Wiodący produkt w klasie programów do zarządzania pracownią komputerową, prowadzenia szkoleń i egzaminów. Umożliwia monitorowanie pracy uczestników szkolenia, przeprowadzanie ankiet, testów egzaminacyjnych, kontrolę użytkowanych aplikacji i stron internetowych. Łącząc zaawansowane zarządzanie komputerami w pracowni, prezentacje i adnotacje na ekranie w czasie rzeczywistym z innowacyjnym modułem egzaminacyjnym, nadzorowaniem użytkowania internetu i aplikacji, zautomatyzowanymi konspektami lekcji, zarządzaniem wydrukami, nadzorowaniem komunikatorów, monitorowaniem zawartości i ochroną komputera, najnowsza wersja NetSupport School stawia czoło wyzwaniom i wymogom nowoczesnej pracowni komputerowej. |
|||
NetSupport Assist Przeznaczony do użytku na komputerach Apple Mac ® lub linuksowych, NetSupport Assist jest programem do zarządzania pracownią komputerową, zapewniającym nauczycielowi narzędzia niezbędne do monitorowania i współpracy z uczniami. |
|||
NetSupport DNA System do nadzorowania infrastruktury informatycznej oferujący bezpieczne centralne zarządzanie komputerami w firmie. |
|||
NetSupport 24/7 Produkt wspomagający pracę centrów pomocy technicznej. Internetowe rozwiązanie do zdalnej obsługi klientów. |
|||
|
NetSupport Notify NetSupport Notify jest narzędziem, które zostało zaprojektowane, by szybko i niezawodnie przesyłać powiadomienia i alarmy poprzez sieć LAN, WAN. Powiadomienia można wysyłać zarówno na komputery klasy PC, wyposażone w systemy Windows jak i MAC. W przeciwieństwie do typowych rozwiązań bazujących na sieciach LAN, NetSupport Notify, dzięki wykorzystaniu serwerów powiadomień, umożliwia przesyłanie alertów poprzez różne segmenty sieci, a nawet oddzielne lokalizacje bez jakichkolwiek modyfikacji struktury i urządzeń sieciowych. Prawdziwy system masowego powiadamiania. |
||
NetSupport ServiceDesk Oparte na technologii stron internetowych rozwiązanie zwiększające efektywność pracy działu pomocy technicznej. |
|||